29.02.2012

Недоотримана пенсія. Частина 2




Головне управління Пенсійного фонду в м.*******
*******, м.*******
вул.  *************
******* ******* *******



У відповідь на лист № ******* від  ******* .2010 року, який було надіслано на моє звернення від  ******* .2010 року я так і не отримала грунтовної компетентної відповіді. Вважаю вказану відповідь лише відпискою та дуже прошу ще раз уважно переглянути мої звернення та надати компетентну грунтовну консультацію із детальними поясненнями та посиланнями на відповідні нормативно правові акти.
Ще раз пояснюю те, що я розумію зміст статті 61 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб» (надалі – Закон). Я розумію, що вказана стаття регулює відноси отримання пенсії, яку пенсіонер не встиг отримати у зв’язку із смертю. На вказану виплату я не претендую.
         Відносини ж які склалися між моїм батьком –  *******  *******  ******* – та Пенсійним фондом (як правонаступника  ******* міського військового комісаріату в частині виплати пенсій,  згідно з Постанови Кабінету Міністра України № 1522 від 02.11.2006 року «Про передачу органам Пенсійного фонду України функцій з призначення та виплати пенсій деяким категоріям громадян») регулюються статтею 55 Закону: «Нараховані суми пенсії,  на виплату яких пенсіонер мав право, але своєчасно не отримав з власної вини,  виплачуються за минулий час,  але не більш як за три роки до дня звернення  за  отриманням пенсії.  У  цьому  разі частина суми недоотриманої пенсії,  але не більш як за 12  місяців,  виплачується  одночасно,  а  решта  суми виплачується   щомісяця   рівними  частинами,  що  не  перевищують місячного розміру пенсії.
     Нараховані суми пенсії, не отримані пенсіонером з вини органу Пенсійного фонду   України, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком з нарахуванням  компенсації втрати частини доходів».
         Будь-кого пояснення з приводу того, з якої причини цю статтю Закону не можна застосовувати вами мені  надано не було! Прошу письмово роз’яснити, чому ви посилаєтеся лише на ту статтю Закону, яка не регулює відносини що склалися, та не звертаєте уваги на пряму норму, яка чітко регулює відносини, що склалися та вирішує ситуацію відповідно до Закону.
Звертаю вашу увагу на те, що частина недоотриманої пенсії моїм батьком була не отримана ним саме з вини Пенсійного фонду, що підтверджується Постановою  ******* міськрайонного суду  ******* області від  *******  2006 року, Виконавчим листом від  ******* 2008 року, Ухвалою  ******* міськрайонного суду  ******* області від  ******* 2008 року (докази додаються). Вказані документи засвідчують намагання мого батька довести те, що він мав право на перерахунок розміру пенсій. Судом визнано, що такий перерахунок повинен бути проведений та недоотримана частина пенсії повинна бути йому сплачена. Проте, недоотриману частину пенсії моєму батькові так і не було сплачено саме з вини органів, зобов’язаних сплачувати пенсії ( ******* міського військового комісаріату, а згодом Пенсійного фонду). Довгі та безпідставні затягування виплати належних частин пенсії тривали так довго, що батько не дожив кілька днів до того моменту, коли нарешті повинен був їх отримати.
Тому прошу, ще раз уважно переглянути моє звернення від  ******* 2010 року, звернення від ******* року цей лист та пенсійну справу мого батька, та сплатити мені недоотриману частину пенсії, що мав би отримати мій батько за життя. Моє право отримання цієї частини пенсії підтверджується заповітом від  *******  2008 року. Згідно Цивільного кодексу, я є спадкоємицею всього майна, яке належало моєму батькові. Частина недоотриманої пенсії також входить до успадкованого майна, оскільки вона належала за життя моєму батькові, проте він не мав змоги її отримати та розпорядитися внаслідок некомпетентних дій органів Пенсійного фонду. І ще раз звертаю вашу увагу на те, що застосована вами норма статті 61 Закону вказані правовідносини не регулює.
Сподіваюся на ваше розуміння та увагу до мого звернення.



Додатки:
1.                              Копія Постанови  ******* міськрайонного суду  ******* області від  *******  2006 року,
2.                              Копія Виконавчого листа від  ******* 2008 року,
3.                              Копія Ухвали  ******* міськрайонного суду  ******* області від  ******* 2008 року;
4.                              Копія Заповіту від  *******  2008 року.




З повагою, **************


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...