02.03.2012

Державна допомога одинокій матері. Частина 2





До ************* районної в м.******* державної адміністрації
Управління праці та соціального захисту населення

****** , м. ******  , вул. ****** ****** 


****** ****** ****** ****** 

******  ******   область,  ****** ****** ****** ******  район, с ******  , вул.  ******  ****** ***


У відповідь на лист № ******   від  ******  .2011 року.
У своєму попередньому листі я ставила запитання, на які так і не отримала відповіді, тому ще раз прошу надати повну письмову ґрунтовну відповідь на них. Дублюю запитання:
- з якої підстави мені було припинено виплати державної допомоги на дитину як одинокій матері;
- яку суму державної допомоги заборгувало мені Управління та надати відповідний письмовий розрахунок заборгованості;
- яким чином та коли мені буде сплачена заборгована сума.

Наступне. Своїм листом ви підтверджуєте моє беззаперечне право на отримання державної допомоги на дитину як одинокої матері до досягнення нею повноліття (або 23 років – у випадку навчання). Проте мені не зрозуміло посилання на п.55 Порядку. Якщо ви звинувачуєте мене у порушенні Порядку, то прошу повідомити, який саме пункт Порядку мною було порушено. Як ви самі стверджуєте, уповноважений банк з невідомих причин повернув кошти. Про такі дії банку мені не відомо. Я одна виховую дитину, я не обізнана на праві, тому не вбачаю своєї провини у порушенні вимог Порядку.
Крім того, своїм листом ви підтверджуєте те, що виплати було припинено з  ******  .2009 року. Я ж не отримувала цих виплат з вересня 2006 року. Також я маю Довідку № ******  - ******   про отримання (неотримання) допомоги, яку було видано вами  ******  2011 року та яка свідчить про те, що неоплата допомоги тривала з  ******  .2007 року. Отже, якщо я вірно зрозуміла, то протягом більше як два роки мені все ж таки нараховувалася допомога, проте я її не отримувала. Куди надходили ці кошти мені не відомо. Прошу пояснити мені цю ситуацію та повернути нараховані кошти, що були не отримані мною з вини управляння.
Ще раз хочу повернутися до вимог ч.3 ст.6 Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» - про призначення державної допомоги чи про відмову в її наданні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження цього рішення орган,  що призначає і здійснює виплату державної допомоги сім'ям з дітьми, видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення протягом 5 днів після прийняття відповідного рішення. Будь-яких листів від Управління я не отримувала взагалі, про підстави позбавлення мене права на отримання допомоги на дитину мене не повідомляли. Крім того, п.36 Порядку містить вичерпний перелік випадків, коли особу, яка отримує таку допомогу може бути позбавлено права її отримувати, я не відповідаю жодній з цих підстав.

Отже, моє право на отримання державної допомоги на дитину як одинокій матері порушено Управлінням безпідставно й ця теза також ніяк не була прокоментована у вашій відповіді. Ще раз прошу пояснити коли та на підставі якого документу мені було припинено виплати та надати мені його, як того вимагає законодавство. Оскільки жодного листа та жодного документу від Управління я не отримувала, то можу зробити висновок, що таких документів не існує взагалі й виплати були припинені безпідставно з вини (чи некомпетентності) працівників Управління.

Своїм листом ви сповіщаєте мене, що  ******  .2009 року мене запрошували до Управління для з’ясування причин неотримання виплат – я не розумію про яке запрошення йде мова – будь-яких листів чи телеграм я не отримувала, крім того, вами не повідомлено яким чином мене було запрошено та не надано копії підтверджуючого документу, тому в мене є всі підстави вважати, що такого запрошення також не існує.

Отже, я сподіваюся на швидку та кваліфіковану відповідь на всі поставлені запитання, яку прошу надіслати рекомендованим листом на адресу:  ******  ,  ******   область,  ******* ******  район, с ****** ****** , вул.  ****** ****** **

З повагою
****** ********

Итог: В следствии обмена письмами и проведения переговоров с руководством все требования клиентки были удовлетворены.



1 комментарий:

  1. Этими вопросами должна заниматься бухгалтерия, а не сотрудник. неужели вас нет единого учета?

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...