02.03.2012

Державна допомога одинокій матері. Частина 1





До ************ районної в м.******** державної адміністрації
Управління праці та соціального захисту населення

********, м. ******** , вул.  ******** ,****


******** ****************

******** ********  область,  ******** ******** район, с. ******** , вул.  ******** ***



Засвідчую Вам свою повагу та звертаюся до Вас з наступного.
Я,  ********   ********  ******** , маю статус одинокої матері та отримувала державну допомогу на дитину від Управління праці та соціального захисту населення  ******** району м. ******** (надалі – Управління), як одинока мати.  Моя донька,  ********  ********  ******** , народжена  ********  року та не є ніким усиновленою.
Протягом трьох років, з дня звернення за допомогою, я отримувала державну допомогу на дитину як одинока мати через відділення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», проте, останню виплату я отримала у  ******** 2006 року. Звернувшись за поясненнями до Управління, усно мені повідомили, що державна допомога ще була нарахована до  ******** 2006 року включно, але не сплачена, через відсутність в мене рахунку у банку. Станом на дату складання цього листа я більше не отримувала державної допомоги на дитину як одинока мати.  Оскільки я не обізнана на праві, я вирішила, що напевне, сплата державної допомоги припинилася у зв’язку з досягненням дитиною трьох років. Нещодавно, коли я звернулася до управління праці та захисту населення іншої державної адміністрації, мені пояснили, що я маю право на отримання державної допомоги на дитину як одинока мати до досягнення дитиною 18 років, а у випадку навчання – до 23 років, що також підтверджується нормами Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (надалі – Закон) та Постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку призначення та виплати державної допомоги сім’ям з дітьми» (надалі – Порядок).
Звернувшись до цих нормативних актів, я з’ясувала, що державна допомога на дитину є окремим видом державної допомоги, сплачується матері незалежно від інших виплат та повинна сплачуватися до досягнення моєю донькою повноліття (у випадку навчання – до 23 років). Ані Закон ані Порядок не містять положень проте, що я повинна була б надавати додаткові або підтверджувальні документи до Управління протягом цього часу. Також ці нормативні акти засвідчують те, що розмір допомоги автоматично змінюється у випадку зміни розміру прожиткового мінімуму та також не потребує подання додаткових документів.
Згідно ч.3 ст.6 Закону про призначення державної допомоги чи про відмову в її наданні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження цього рішення орган,  що призначає і здійснює виплату державної допомоги сім'ям з дітьми, видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення протягом 5 днів після прийняття відповідного рішення.
Будь-яких листів від Управління я не отримувала взагалі, про підстави позбавлення мене права на отримання допомоги на дитину мене не повідомляли. Крім того, п.36 Порядку містить вичерпний перелік випадків, коли особу, яка отримує таку допомогу може бути позбавлено права її отримувати, я не відповідаю жодній з цих підстав.

Отже, моє право на отримання державної допомоги на дитину як одинокій матері порушено Управлінням безпідставно.

Згідно п.55 Порядку призначені, але своєчасно не одержані суми державної допомоги сім'ям з дітьми з вини органу, що призначає або виплачує зазначену допомогу, виплачуються протягом будь-якого часу без обмежень. 

Тому, прошу, письмово повідомити мене:
- з якої підстави мені було припинено виплати державної дороги на дитину як одинокій матері;
- яку суму державної допомоги заборгувало мені Управління та надати відповідний розрахунок заборгованості;
- яким чином та коли мені буде сплачена заборгована сума.

Сподіваюся на швидку та кваліфіковану відповідь, яку прошу надіслати рекомендованим листом на адресу:  ******** ,  ******** область,  ********  район, с ******** , вул.  ******** , **

З повагою
****************


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...